Nabór na stanowisko REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ
1.Wymagania formalne/niezbędne
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- niekaralność,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
- staranność i sumienność,
- wysoka kultura osobista,
- własna inicjatywa i samodzielność w wykonywanych działaniach,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres (umiejętność pracy pod presją czasu),
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
3. Zakres obowiązków, m.in.:
- Prowadzenie strony WWW, Facebook, Instagram, Google z aktualizowaniem danych i informacji.
- Promocja działalności MOKu i wydarzeń w Internecie.
- Obsługa techniczna systemu biletowego.
- Pomoc pracownikom w sprawach technicznych.
- Bezpośrednie uczestnictwo w czynnościach technicznych przy organizacji imprez tj. przenoszenie krzeseł, stołów, sprzętu.
- Umiejętność obsługi sprzętu audiowizualnego.
- Organizacja imprez kulturalnych (w tym imprez plenerowych i poza siedzibą MOKu).
- Przygotowywanie akcji promocyjnych i reklamowych związanych z działalnością MOK.
- Pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji składników majątku MOKu.
- Przestrzeganie przepisów zawartych w ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Nadzór i pomoc w prowadzeniu dokumentacji budowlanej oraz pomoc przy dokonywaniu okresowych przeglądów budowlanych.
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w samorządowych instytucjach kultury.
4. Warunki pracy i płacy
- płaca zasadnicza według Regulaminu Wynagradzania Miejskiego Ośrodka Kultury w Wojkowicach,
- praca w wymiarze 1 etatu, w tym praca w weekendy.
5. Wymagane dokumenty:
- CV wraz z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Miejski Ośrodek Kultury w Wojkowicach z siedzibą w Wojkowicach przy ulicy Jaworznik 6, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz kolejnych naborach kandydatów na pracowników MOK zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO.
- Kserokopia świadectwa potwierdzającego wykształcenie,
- Kserokopia referencji lub opinii,
- Oświadczenie o niekaralności,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.
6. Termin i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pokoju nr 16 w godzinach od 8 do 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ” lub przesłać pocztą do dnia 12.12.2023 r. na adres: Miejski Ośrodek Kultury w Wojkowicach ul. Jaworznik 6, 42‑580 Wojkowice.
Decyduje data wpływu. Aplikacje, które wpłyną do MOK po określonym wyżej terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone wyłącznie z wybranymi osobami spełniającymi wymagania formalne/niezbędne.
Przed wysłaniem zgłoszenia proszę o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Miejski Ośrodek Kultury w Wojkowicach z siedzibą w Wojkowicach przy ul. Jaworznik 6, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Wojkowicach.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora MOK inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Miejski Ośrodek Kultury w Wojkowicach z siedzibą: 42-580 Wojkowice; ul. Jaworznik 6
- e-mail: iodo@mokwojkowice.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Miejski Ośrodek Kultury w Wojkowicach będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00- 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
————————————————————————————————————————
Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.